СУБСИДІЯ НА ОПЛАТУ ЖИТЛА ДЛЯ ВПО-КУДИ І ЯКІ НАДАВАТИ ДОКУМЕНТИ

Дата: 13.05.2025 08:47
Кількість переглядів: 15

Пенсійний фонд України нагадав ВПО про право отримання субсидії на оплату орендованого житла та роз’яснив у який спосіб можливо подати документи на отримання субсидії.

Процедурні питання оформлення субсидії на оплату оренди житла для ВПО врегульовані постановою Кабінету Міністрів № 1225 від 29.10.2024 р. Відповідно до постанови обов’язково подаються:

  • заява на отримання субсидії на оплату оренди житла для ВПО
  • договір найму житла.

Документи повинні бути підписані наймачем житла та наймодавцем або їх законними представниками, у паперовій чи електронній формі (особа посвідчується відповідно документом або накладанням кваліфікованого електронного підпису).

В разі необхідності слід також подати:

  • копії документів, що підтверджують право розпорядження житловим приміщенням яке наймається;
  • копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, відомості про розірвання шлюбу, встановлення для подружжя режиму окремого проживання, стягнення аліментів, визначення місця проживання дитини з одним із батьків тощо;
  • інші документи, що підтверджують обставини, які мають суттєве значення для  права на призначення субсидії.

Документи для отримання субсидії на оплату оренди житла для ВПО можна подати в чотири способи:

– до ЦНАП (центри надання адміністративних послуг);

– до Пенсійного фонду України (особисто у відділи обслуговування громадян, дистанційно через вебпортал ПФУ або через мобільний додаток «Пенсійний фонд»);

– до уповноважених банків, перелік яких можна переглянути на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики та ПФУ. Ці банки надали згоду на прийняття, обробку та передачу до ПФУ пакету документів на отримання субсидії для ВПО для оплати найму житла;

– в електронній формі через Соціальний вебпортал електронних послуг Мінсоцполітики.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь